Udbetaling af kreditnota

Har du modtaget en kreditnota, skal du tage stilling til, hvad der skal ske med beløbet, som du har til gode. Skal det modregnes næste faktura eller indbetales på din bankkonto eller NemKonto?

Sådan gør du

1) Start med at udfylde dit kontonummer, kreditnotanummer og sikkerhedskode herunder. Du finder oplysningerne på din kreditnota.

2) Herefter kan du vælge, hvilken af mulighederne for udbetaling, der passer dig bedst.

Hvis du ønsker flere kreditnotaer udbetalt på én samlet bankoverførsel, skal du i stedet indsætte dine informationer i vores formular, som du finder her.

Bemærk:

Vi oplever i øjeblikket, at der ikke sendes en mail med bekræftelse, når du udfylder formularen nedenfor. Men formularen virker og du vil også se en bekræftelse på skærmen når du har udfyldt formularen. 

Vi beklager ulejligheden.

 

Felter med * skal udfyldes

Vent venligst...

Kundenummer eller kontonummer?

Har du et kundenummer og ikke et kontonummer (Kundenummeret starter altid med 4.), skal du i stedet indsætte dine informationer i vores formular, som du finder her.

Kontonummer, der starter med 2 eller 3

Hvis dit kontonummer starter med 2 eller 3, eller du er YouSee kunde, skal du oplyse 3 ting for at for at få udbetalt:

  1. Kontonummer (9 cifre)
  2. Kreditnotanummer
  3. Sikkerhedskode
Se på billedet hvor de 3 oplysninger findes:

Kundenummer, der starter med 4

Hvis du har et kundenummer, der starter med 4, skal du bruge følgende to oplysninger:

  1. Dit kreditnotanummer (12 cifre)
  2. Dit kundenummer (9 cifre)