Er I klar til at løfte jeres kommunikation til næste niveau?
Med TDC Erhverv Teams får I en løsning, der rummer alle kommunikationskanaler, herunder chat, videoopkald, fildeling, mails og sidst men ikke mindst telefoni. Det betyder, at I kan effektivisere alle jeres kommunikationsprocesser internt såvel som eksternt.
TDC Erhverv Teams bliver virksomhedens naturlige omdrejningspunkt, der gør hverdagen nemmere for jeres medarbejdere, fordi de kan fokusere 100% på det, der er vigtigt.
Er I trætte af at skulle få flere forskellige it-løsninger til at gå op i en højere enhed? Med TDC Erhverv Teams får I én samlet pakkeløsning. Det betyder, at I kan samle alle jeres kommunikationsløsninger ét sted hos én samarbejdspartner.
Modsat Microsoft Teams behøver I ikke at have eksempelvis en ekstern telefoni-løsning oven i. Det betyder, at jeres kommunikation bliver mere strømlinet og effektiv, så I kan bruge jeres tid fornuftigt.
Med TDC Erhverv Teams telefoni kan I:
TDC Erhverv Teams er den intelligente løsning, der gør integreret telefoni flydende, skalerbart og nemt for jer at administrere.
Løft samarbejdet på arbejdspladsen til nye højder med det multitaskende TDC Erhverv Teams, der integrerer telefoni og derved kan understøtte alle jeres arbejdsprocesser.
Det betyder, at I kan skære alt det overflødige fra, og i stedet får I en løsning, der styrker jeres kommunikation på alle parametre.
Læs mere om, hvad Teams fra TDC Erhverv kan gøre for jeres virksomhed lige her →