Sådan er telefoni integreret i TDC Erhverv Teams

Er I klar til at løfte jeres kommunikation til næste niveau?

Med TDC Erhverv Teams får I en løsning, der rummer alle kommunikationskanaler, herunder chat, videoopkald, fildeling, mails og sidst men ikke mindst telefoni. Det betyder, at I kan effektivisere alle jeres kommunikationsprocesser internt såvel som eksternt.

TDC Erhverv Teams bliver virksomhedens naturlige omdrejningspunkt, der gør hverdagen nemmere for jeres medarbejdere, fordi de kan fokusere 100% på det, der er vigtigt.

Få én samlet løsning, der gør samarbejde let som en leg

Er I trætte af at skulle få flere forskellige it-løsninger til at gå op i en højere enhed? Med TDC Erhverv Teams får I én samlet pakkeløsning. Det betyder, at I kan samle alle jeres kommunikationsløsninger ét sted hos én samarbejdspartner.

Modsat Microsoft Teams behøver I ikke at have eksempelvis en ekstern telefoni-løsning oven i. Det betyder, at jeres kommunikation bliver mere strømlinet og effektiv, så I kan bruge jeres tid fornuftigt.

Med TDC Erhverv Teams telefoni kan I:

  • Få et multitaskende alternativ til Skype for Business med mulighed for at chatte, dele filer, afholde møder samt foretage og modtage opkald.
  • Nemt og bekvemt ringe og modtage opkald fra både computer og mobiltelefon takket være den smarte TDC Erhverv Teams-app, der kan bruges på både mobil og computer.
  • Nøjes med at ringe til ét supportcenter, der kan hjælpe jer med alle aspekter i TDC Erhverv Teams. Med TDC Erhverv Teams får I dansk support med over 90 % tilfredshed.
  • Skræddersy og skalere jeres løsning, så den passer perfekt til jer - og det gælder for både større og mindre virksomheder. Med TDC Erhverv Teams er der plads til at vokse, og I kan altid tilpasse løsningen, så den passer til der, hvor I er. Det kan I nemt selv gøre i den integrerede selvbetjenings-app.
  • Selv tilpasse jeres løsning via selvbetjening, som er direkte integreret i Teams. Her kan I administrere alt fra antal af brugere, se priser og fakturaer og meget mere. I TDC Erhverv Teams er der et unikt og brugervenligt selvbetjeningsunivers, der gør det muligt for hver enkelt bruger at administrere sin egen løsning, mens en udvalgt administrator kan fjerne, ændre og tilføje brugere.

TDC Erhverv Teams er den intelligente løsning, der gør integreret telefoni flydende, skalerbart og nemt for jer at administrere.

TDC Erhverv Teams - telefoni på den nemme måde

Løft samarbejdet på arbejdspladsen til nye højder med det multitaskende TDC Erhverv Teams, der integrerer telefoni og derved kan understøtte alle jeres arbejdsprocesser.

Det betyder, at I kan skære alt det overflødige fra, og i stedet får I en løsning, der styrker jeres kommunikation på alle parametre.

Læs mere om, hvad Teams fra TDC Erhverv kan gøre for jeres virksomhed lige her →