Vi står med det ene ben i sommerferien, og mange har travlt med at få ordnet de sidste ting og få det hele på plads. Det gælder om at udnytte tiden bedst muligt, så du kan holde fri, når du holder fri. Og det kan du kun, hvis der er styr på forretningen, og kunderne føler sig godt behandlet.
Nøglen til at kombinere kundeservice med en velfortjent ferie ligger i at sørge for en god betjening og forventningsafstemning på telefonen. Telefonsystemet kan aflaste i ferieperioden og give kunderne klar besked, mens virksomhedens medarbejdere kobler af på ferien. Du skal bare udnytte de muligheder, du har i din løsning.
Det er forskelligt fra virksomhed til virksomhed, hvordan ferien skal holdes. Holder I helt lukket i en uge eller to? Er der åbne telefoner, men med nedsat bemanding? Måske en vagtplan, hvor medarbejderne afløser hinanden? Få vagtplanen på plads i god tid, og få telefonsystemet sat op til den, så ingen ringer forgæves.
Det er op til dig, om du selv vil sætte telefonløsningen op til ferien, eller om du vil overlade opgaven til os. Har du fuld fokus på forretningen, står vi i hvert fald klar til at hjælpe, så du kan få det fulde udbytte af løsningen og din kostbare tid.
Kontakt One-/Scale-support på 70 25 75 00 eller kom ind i dit lokale TDC Erhvervscenter. Så kan vi hjælpe dig med at:
Find nærmeste TDC Erhvervscenter på www.tdcerhvervscenter.dk