100% skræddersyet løsning

En on premise-løsning til virksomheder med komplekse behov, hvor udstyret skal placeres i egen virksomhed

Til det komplekse behov
Sammen med vores rådgivere sammensættes jeres unikke UC-løsning, så I fra starten får opfyldt alle jeres krav til fleksibilitet og funktionalitet.

Ved selv at eje løsningen, har I direkte adgang til at justere den løbende i takt med ændringer i teknologi eller behov.

I har også mulighed for selv at vælge leverandører og produkter. Vi kan tilbyde både vores egne produkter og produkter fra stort set alle  andre store it- og teleleverandører i Danmark.
Jeres fordele ved en
on-premise løsning

Der følger en række fordele med ved selv at eje og hoste en UC-løsning. Og TDC rådgivning, netværkskvaliteten og vores andre fordele følger naturligvis også altid med.

Partnere

Med os som UC-partner får I adgang til Danmarks bedste specialister og markedets stærkeste produkter. Vi har de højeste certificeringer og arbejder sammen med de førende udbydere af kommunikationsløsninger.

CPE

Jabra
Genesys
Verint
Mind
eGain
Sennheiser
Konftel
Milestone

Trio
Polycom 
Sonus
Pexip
TDC NetDesign Wallboard TDC NetDesign Ccadmin
Audiocodes
Snom

Zylinc
Farlon
Plantronics
Spectralink
Smart Lync room systems
Ascom
Kemp


Blue Position
Appspace
Nuance
MapsPeople (Folia)
Seevia
Imatis
Innovative (IBS)


Det får I

  • Total kontrol over løsningen
  • Adgang til markedets førende produkter
  • Telefoni, chat, tilstedeværelse, 1:1 video, videokonference, skærm-og fildeling mm.
  • Avanceret omstilling og kontaktcenter
  • Optimeringsværktøjer
  • Maksimal brugeroplevelse
  • Integration til andre systemer – fx ERP og CRM samt sociale medier
  • Mulighed for at koble afdelinger i ind- og udland sammen
  • Mobilintegration til operatørnet

Vil du se alternativer til selv at eje og hoste jeres UC-løsning?

Når I selv ejer løsningen, kan I skræddersy den 100% og selv bestemme integrationsniveau og feauture set

Michael Pedersen

Løsningsarkitekt

Brug for rådgivning?
Vi sidder klar og vil gerne hjælpe jer med at finde den løsning, der styrker jeres forretning.
Kontaktcenter samler virksomhedens kontaktpunkter
Med et Kontaktcenter kan din virksomhed tage et stort teknologisk skridt videre fra det traditionelle call center med omstilling og selvvalg af afdelinger eller services. 

Kontaktcentret sætter jeres kunder i centrum med en service, som sikrer, at alle henvendelser bliver besvaret korrekt hurtigt og af den bedst egnede ressource. Ved at give kunden adgang til service på alle tider af døgnet på alle kanaler og devices, kan kontaktcentret ikke bare blive en investering i bedre service, men også en kilde til viden og inspiration til udvikling af bedre produkter og optimering af processer, der kan gøre en positiv forskel på bundlinjen.
Bestil rådgivning

Kontakt os

Ring til os på 70 70 90 90

Ring til os på 70 70 90 90

Se åbningstider
Skriv til os

Skriv til os og få svar i løbet af 1 arbejdsdag

Skriv til os
Besøg os på LinkedIn

Følg os på LinkedIn

LinkedIn
Tilmeld nyhedsbrev

Tilmeld nyhedsbrev

Nyhedsbrev