Unified Communication

Det er kommunikation, der skaber sammenhæng i en virksomhed og bestemmer evnen til at arbejde effektivt, samarbejde og skabe gode kundeoplevelser

Unified Communication (UC) forbinder teknologi og mennesker

Ved at investere i en UC-løsning, vil l hurtigt opleve mere effektive arbejdsgange og en højere grad af videndeling på tværs, simpelthen fordi afstanden mellem medarbejderne mindskes 

Bestil rådgivning

Unified Communication på under 2 minutter

Få forklaret alle fordele ved unified communication i filmen til højre.

UC-løsninger til alle behov
Fra pakkeløsninger til avancerede løsninger, der integrerer med jeres nuværende it-systemer. Vi kan håndtere alle behov og grader af kompleksitet.

Vælg den løsning, der passer til virksomhedens behov eller prøv guiden

Kontaktcenter samler virksomhedens kontaktpunkter
Med et Kontaktcenter kan din virksomhed tage et stort teknologisk skridt videre fra det traditionelle call center med omstilling og selvvalg af afdelinger eller services. 

Kontaktcentret sætter jeres kunder i centrum med en service, som sikrer, at alle henvendelser bliver besvaret korrekt hurtigt og af den bedst egnede ressource. Ved at give kunden adgang til service på alle tider af døgnet på alle kanaler og devices, kan kontaktcentret ikke bare blive en investering i bedre service, men også en kilde til viden og inspiration til udvikling af bedre produkter og optimering af processer, der kan gøre en positiv forskel på bundlinjen.
Bestil rådgivning
Find dit nærmeste TDC Erhvervscenter:

    Kontakt os

    Ring til os på 70 70 90 90

    Ring til os på 70 70 90 90

    Se åbningstider
    Skriv til os

    Skriv til os og få svar i løbet af 1 arbejdsdag

    Skriv til os
    Besøg os på LinkedIn

    Følg os på LinkedIn

    LinkedIn
    Tilmeld nyhedsbrev

    Tilmeld nyhedsbrev

    Nyhedsbrev