Fokusér på det væsentlige

Det, der haster, vinder altid over det, der er vigtigt. Også i it-afdelingen. Med outsourcing af jeres løsninger og ekstra serviceordninger kan I fokusere på det væsentlige.

59% af Europas CIO's mener, at det største problem er mangel på kvalificeret arbejdskraft

Gartner

November 2015

Service er den kritiske ressource
Intet it-system er bedre end den service, der følger med. Med os som partner kan du sikre driften af jeres løsninger med målrettet service

Alle produkter fra TDC Erhverv leveres med en integreret teknisk service, der kan udvides med fx døgndækning. I forbindelse med større løsninger tilbyder vi også mere omfattende service-aftaler på forskellige niveauer, som kan kombineres og tilpasses til din virksomheds behov og økonomi. Du kan også vælge at outsource hele eller dele af jeres it- og kommunikationssystem til os.

Få rådgivning om service
Service til alle behov

Vi kan dække jeres it- og kommunikationsløsninger med skræddersyet service.

Basic support

Jeres behov for service kan ændre sig over tid. Derfor er Basic Support en god start, fordi den dækker de grundlæggende ydelser omkring vedligeholdelsen af produktet eller løsningen og let kan tilpasses.

Dækningen i Basic Support afhænger af produkt og producent. Men aftalen vil som regel dække: 
  • Adgang til at rekvirere software patches og evt. opgraderinger
  • Ombytning af defekt hardware
  • Telefonisk adgang til TDC Erhverv’s Service Desk
  • Evt. adgang til support fra producenten
Basic

Support services

Du kan vælge Support Services som Beredskabsservice eller Systemservice. Begge løsninger er overbygninger på Basic Support og giver adgang til specialisterne i vores supportorganisation plus en døgnbetjent service desk. Du er på den måde sikret, at fejl altid bliver rettet inden for det servicetidsrum og den reaktionstid, vi har aftalt.

  • Beredskabsservice faktureres med en årlig afgift plus eventuel tidsforbrug og materialer. Det giver en fleksibel omkostning, der altid afspejler jeres aktuelle servicebehov. 
  • Systemservice faktureres med en fast pris, der dækker alle udgifter til fejlretning inkl. tid, transport og materialer. Der er således ingen uforudsete omkostninger - heller ikke hvis producenten skal være med til at rette en fejl.
Support

Operational services

Operational Services indeholder en stribe serviceydelser, der understøtter en effektiv drift af jeres samlede it- og kommunikationsløsninger:

  • Dedikeret Service Manager, der har det tværgående tekniske ansvar for jeres løsning og sikrer, at de aftalte samarbejdsprocedurer i forbindelse med drift, fejlretning og ændringshåndtering overholdes
  • Overvågning og løbende test af både primære og redundante systemer
  • Restore tests, der giver sikker kontrol af backup og genetablering af systemerne
  • Håndtering af fejl på produkter leveret af andre leverandører
  • Patch Management, der holder din platform ajour ved nye releases af software og patches på jeres produkter
Frontpage
Operational

Consultancy services

Consultancy Services dækker en stribe serviceydelser, hvor vores eksperter inden for it- og kommunikationsløsninger kan bruges på ad hoc basis. Løsningerne behøver ikke være etableret af os. Serviceydelserne gælder fx: 
  • Test af sikkerheden i jeres netværk og udstyr med sårbarhedstests, penetrationstests og test af specifikke IP-adresser
  • 1st Level Support via telefon eller web, som sikrer, at jeres medarbejdere kan bruge systemer og apparater effektivt
  • Design Review af din virksomheds IP-telefoni, LAN eller sikkerhedsinstallation.
  • Hotline inden for IP-telefoni, netværk- og sikkerhedsløsninger
  • Sikkerhedsovervågning 
  • Internettrafik-analyse med overblik over streamingtrafik, risikable web-applikationer, fortrolig information i ukrypterede mails m.m.
Consultancy

Managed services

Med Managed Services leverer vi den samlede it- og/eller telefoniløsning til din virksomhed som et “as-a-service” koncept. Det vil sige, at vi leverer en tjeneste som “et stik i væggen” og tager ejerskabet af både den tekniske løsning, driften og vedligeholdelsen. Det giver jer en række fordele:
  • 100% fokus på det behov I til enhver tid har
  • Teknik og software er altid opdateret
  • Overvågning og proaktiv service på løsningerne
  • Lavere og faste it-omkostninger
Managed Service
Professionel service skaber værdi
Sikkerhed for den rigtige løsning med kompetencer og rammeværktøjer
Med TDC Erhverv som partner kan få en serviceløsning, der skaber værdi for jeres virksomhed gennem sikker drift, opdaterede systemer og hurtig fejlretning. Vi har Danmarks største og mest kompetente team af specialister og ressourcer til overvågning og servicering af alle typer systemer. Og vi arbejder metodisk med strukturerede processer baseret på rammeværktøjer som ITIL.
Få rådgivning om service

Kontakt os

Ring til os på 70 70 90 90

Ring til os på 70 70 90 90

Se åbningstider
Skriv til os

Skriv til os og få svar i løbet af 1 arbejdsdag

Skriv til os
Besøg os på LinkedIn

Følg os på LinkedIn

LinkedIn
Tilmeld nyhedsbrev

Tilmeld nyhedsbrev

Nyhedsbrev