Call Recording 48 timer

Husk alt, hvad der bliver sagt

Mundtlige aftaler er gældende efter dansk ret. Med den forudsætning, at man kan huske, hvad der blev sagt. Der er også mange andre situationer i hverdagen, hvor du kan få brug for at huske og måske dokumentere, hvad der er aftalt, men kan have svært ved at tage noter. Fx når du taler med kunder, mens du kører bil, eller holder telefonmøder

Optag automatisk eller manuelt
Call Recording kan bruges på alle enheder, der er med i din virksomheds TDC-løsning. Du kan vælge at få optaget alle samtaler automatisk, eller du kan optage samtaler manuelt. Du kan også vælge at optage en del af en samtale. Og du kan naturligvis også slå funktionen helt fra.

Optagede samtaler gemmes i 48 timer på en særlig Call Recording portal, som du har adgang til med dit personlige TDC-login. Du kan søge i arkivet på dato, tidspunkt, deltagere m.m. og evt. eksportere samtaler til et andet arkiv.

Funktioner

  • Automatisk optagelse af alle samtaler eller manuel indstilling
  • Portal med personligt arkiv med adgang til alle gemte samtaler fra de sidste 48 timer
  • Let søgning efter enkelte samtaler
  • Mulighed for at få rapporter over forbruget af Call Recording
  • Budgetsikkerhed – fast månedspris pr. bruger og ingen forbrugsudgift
Hvilke informationer optages?
  • Det er alle typer af kald tilknyttet din løsning, der optages: interne kald såvel som eksterne, både ind- og udgående kald, lige meget om det er via IP-telefon, PC eller mobil
  • Det er ikke muligt at optage kald, hvis der benyttes en mobiltjeneste i udlandet

Kaldene bliver logget med information om:

  • Dato
  • Tid
  • Kaldsretning
  • Deltagere i kaldet
  • Kaldsvarighed
  • Samtalen får påført et unikt ID


  • Call Recorder 48 timer virker både på mobil, fastnet og TDC Communicator
  • Tilføjes som licens til TDC Scale bruger på TDC Erhverv Selvbetjening
Du kan optage samtaler på 5 måder:

  • Altid - alle samtaler optages ubetinget
  • Altid med pause/genoptag
  • On Demand – du taster en kode for at optage hele samtalen
  • On Demand med start/stop – du starter og slutter optagelsen med en kode
  • Slået fra - ingen samtaler optages
Optagelser slettes automatisk efter 48 timer, men du kan let eksportere udvalgte eller alle samtaler.

Service

Call Recorder 48 timer er dækket af den serviceaftale, du har valgt på din Scale/One/Omstillings-løsning uden merpris og inklusive alle TDC fordelene:
 
  • Mulighed for udvidet fejlretning
  • Dokumentation for din service
  • Fast pris pr. måned inkl. materiale, arbejdsløn og transport
  • Fejlmeld hele døgnet
  • Status ved reparation med SMS

Har du behov for en løsning med mobiltelefoni?

  • Mobilpakker

    Masser af features på Danmarks bedste netværk

  • TDC Erhverv One

    Alt samlet i én UC-løsning, der kan tilpasses jeres behov

  • TDC Scale

    Skræddersyet telefoniløsning, der tilpasses jeres behov

Find dit nærmeste TDC Erhvervscenter:

    Kontakt os

    Ring til os på 70 70 90 90

    Ring til os på 70 70 90 90

    Se åbningstider
    Skriv til os

    Skriv til os og få svar i løbet af 1 arbejdsdag

    Skriv til os
    Besøg os på LinkedIn

    Følg os på LinkedIn

    LinkedIn
    Tilmeld nyhedsbrev

    Tilmeld nyhedsbrev

    Nyhedsbrev