Omstillingsbord

Den gode service starter her

Det er typisk telefonomstillingen, der giver jeres kunder den personlige oplevelse af jeres serviceniveau. Og det er her, leverandører og andre samarbejdspartnere får et indtryk af, hvor nemme og dygtige I er at arbejde sammen med.

Derfor skal omstillingsbordet være både effektivt og enkelt at bruge for jeres receptionist og medarbejdere.

Omdrejningspunkt for god service
Med omstillingsbordet bliver pc'en til omdrejningspunkt for den daglige håndtering af indgående opkald og omstilling i jeres UC-løsning med kombineret ip- og mobiltelefoni. Det gør hverdagen let og effektiv for medarbejderen og giver jeres kunder et godt førstehåndsindtryk. 

Omstillingsbordet har også en indbygget flerfirma-funktion, der viser navn og nummer på det firma, opkaldet er til. På den måde kan medarbejderen svare på opkald til flere firmaer eller afdelinger.

Kort film om Omstillingsbordet

2:08 min.

  • Nem og effektiv omstilling via pc – med mus eller tastaturgenveje
  • Kø-information over ventende opkald i kø
  • Indbygget medarbejdertelefonbog med fritekstsøgning
  • Oversigt over medarbejdere med status på, om medarbejderen er ledig, taler i telefon eller optaget af møde
  • Direkte link til medarbejderens kalender
  • Omstillingshistorik der bl.a. viser, hvem opkaldet tidligere er blevet omstillet til
  • Hurtig og effektiv beskedfunktion via mail

  • Omstillingsbordet udnytter alle de digitale muligheder – fx med opslag i 118 nummeroplysning, så det kan ses på skærmen, hvem der ringer op.
  • Med real-time telefonstatus kan det ses om medarbejdere er ledige eller optaget på telefon eller i møde, før der stilles om.
  • Receptionisten kan vælge at stille om direkte, eller først fortælle modtageren, hvem der ringer.

Med TDC Omstillingsbord er du sikret med vores normale service alle hverdage kl. 8-16. Har du behov for ekstra dækning, kan du udvide serviceaftalen til hverdage kl. 8-20, alle dage kl. 8-22 eller alle dage hele døgnet.

Uanset hvilket niveau du vælger, får du alle TDC fordelene:
  • Mulighed for udvidet fejlretning
  • Fast pris pr. måned inkl. materiale, arbejdsløn og transport
  • Fejlmeld hele døgnet
  • Status ved reparation med SMS
Find dit nærmeste TDC Erhvervscenter:

    Kontakt os

    Ring til os på 70 70 90 90

    Ring til os på 70 70 90 90

    Se åbningstider
    Skriv til os

    Skriv til os og få svar i løbet af 1 arbejdsdag

    Skriv til os
    Besøg os på LinkedIn

    Følg os på LinkedIn

    LinkedIn
    Tilmeld nyhedsbrev

    Tilmeld nyhedsbrev

    Nyhedsbrev