Kunderne belønner god service

Saml internet, omstilling, services og mobil- og IP-telefoni i én løsning, og sammensæt selv løsningen, så den passer til jeres behov – til én fast pris pr. bruger pr. måned.
Ditte Due Mortensen

Ditte Due Mortensen

6. februar 2014

Professionel kundeservice giver loyale kunder
En solid omstillingsløsning sikrer, at I kan levere professionel kundeservice, og det kan være alfa-omega for kontakten til jeres kunder og for forretningen.

Med TDC Erhverv One kan I nemt se, om medarbejderne er ledige, og I kan hurtigt omstille, blandt andet fordi medarbejderne har samme nummer til bord- og mobiltelefon. I kan også se, hvem der ringer, og hvem der besvarede seneste opkald. Så kan I levere god service, som kunderne husker.

Få én løsning der passer til alle medarbejdere
Ikke alle medarbejdere er ens. Nogle har brug for en bordtelefon, nogle for en mobil og nogle for en kombination. Med One I kan sammensætte løsningen, så alle medarbejdere får dét redskab, der passer dem bedst.
En stabil og driftsikker forbindelse er forretningskritisk
Forbindelsen til omverdenen skal fungere, og der må ikke gives køb på sikkerhed og back-up. One-løsningen er bygget oven på en af markedets mest driftsikre internetløsninger, der binder virksomhedens adresser sammen i ét sikkert netværk.
Styr på omkostningerne og fuld valuta for pengene
Mange virksomheder har ofte flere it-leverandører. Det betyder mange arbejdsredskaber og gør det svært at få overblik over omkostningerne. Med én komplet løsning fra én leverandør får I kompatible systemer, og alle medarbejdere får det, de har brug for.

I får overblik over omkostningerne med én fast pris pr. bruger pr. måned – og kan selv skrue op og ned for løsningen. Med fælles puljer med taletid og data er det samtidig slut med uforudsete ekstraregninger, og med at betale for noget I ikke bruger. Bruger den ene medarbejder mere, går det fra den, der bruger mindre.
Det får I med TDC Erhverv One

  • En omstillingsløsning, der sikrer professionel kundeservice og hurtig omstilling
  • Mulighed for at vælge brugerprofiler efter medarbejdernes behov
  • Overblik over omkostninger med én fast pris pr. bruger pr. måned.
  • Fuldt udbytte af fælles puljer med data og tale
  • Intuitiv selvbetjeningsløsning på nettet