Presence – har du overblikket?

Du står på en byggeplads og vil gerne stille et kundekald om til en ledig medarbejder på kontoret. Eller du vil lave et hurtigt videomøde med en kollega fra din pc/Mac, men skal se om hun er ledig inden.
Ditte Due Mortensen

Ditte Due Mortensen

2. februar 2017

Mange udnytter endnu ikke de enkle muligheder, der nemt kan hjælpe på at højne mobilitet og brugeroplevelse for medarbejdere. De fleste bruger naturligvis de oplagte funktioner – mail, kalender, tale, internet, navigation, foto, sms og mms. Og så begynder det at tynde ud i funktionerne, der har relevans for jobbet. 

Sådan behøver det ikke at være, for du og dine kolleger kan med enkle intelligente løsninger, der integrerer med hinanden få en bedre oplevelse uden det behøver blive kompliceret.

Et eksempel er at få en løsning, der integrerer kalender og telefonbog/kontakter, som giver dig tjenesten ”Presence”. 

Overblik i realtid optimerer og giver en god oplevelse
’Presence’ (også kaldet fx kalenderstatus og status) giver dig mulighed for følgende:

  • Se mødestatus/optaget/ledig på dine kolleger 
  • Stille om til ledige kolleger, så din kunde får en god oplevelse
  • Få adgang til alle dine kalenderfunktioner på mobilen
  • Fremstå som en mere professionel virksomhed
Kontakt din account manager hos TDC Erhverv eller besøg nærmeste TDC Erhvervscenter for personlig rådgivning, så I sammen kan finde en løsning til din forretning.  

TDC Perspektiv