Telemedicin
Omkring 70% af ressourcerne i sundhedssystemet bruges på kroniske sygdomme. Her kan en del af opgaverne løses med telemedicin til fordel for alle parter.
Tryg behandling i eget hjem
Med telemedicin kan behandler og patient mødes over internettet. Det kan spare mange ressourcer – uden at spare på den faglige kvalitet. Og patienten kan tage medansvar for behandlingen.


TDC Telemedicin forbinder borgere og sundhedssystemet med softwareløsninger, der er nemme at bruge for alle parter. Abonnementet kan skræddersys til den specifikke opgave med et effektivt flow fra bestilling til færdig installation. Og I har hele vejen adgang til specialiseret service i vores Telemedicinsk Support Center.

Se film om TDC Telemedicin

Varighed 3:05

TDC Telemedicin

En enkel løsning for alle parter

Indhold i abonnementet:

  • Skræddersyet rammeaftale og abonnement
  • Telemedicinsk Support Center med dedikeret team
  • Komplet løsning med hardware, software, internet, lager, logistik og udstyr hos borgeren til indsendelse af måledata fx puls og lungekapacitet
  • Udstyr fra certificerede partnere (har I selv partnere, kan vi få dem certificeret)
  • Online bestillingsportal
  • Central fejlmelding
  • Internetforbindelse
  • Levering og installation af udstyr
  • Koordinering af hele leverancen

Sådan foregår det

TDC Telemedicin Abonnement består af et grundabonnement, der kan tilpasses jeres individuelle behov og ønsker. Udgangspunktet er en rammeaftale mellem jer og TDC Erhverv med retningslinjer for, hvordan det sundhedsfaglige personale kan handle i borgerens interesse.
 
Det praktiske forløb:
  • Udstyret indkøbes og lagerføres hos os
  • Behandleren afgør, om telemedicin er relevant for borgeren
  • Behandleren bestiller hjemmepakke hos os via en online portal
  • Vores telemedicinske team bekræfter ordren
  • Vores tekniker installerer det hos borgeren og kontrollerer, at det virker
  • Samarbejdet mellem borgeren og det sundhedsfaglige personale kan begynde

Individuel serviceaftale

TDC Telemedicin Abonnement  er som standard dækket af service kl. 8-16 på hverdage. Her retter vi fejl på vores linjer, TDC udstyr og hjemmepakke inkl. software. 

Hvis en borger oplever problemer med hjemmepakken, skal han eller hun kontakte behandleren, som afgør, om det har en klinisk årsag eller skyldes fejlmåling/fejlbetjening. Hvis fejlen ikke skyldes en klinisk årsag eller forkert betjening, ringer behandleren til Telemedicinsk Support Center, der fejlsøger på hele løsningen.
Find dit nærmeste TDC Erhvervscenter:

    Kontakt os

    Ring til os på 70 70 90 90

    Ring til os på 70 70 90 90

    Se åbningstider
    Skriv til os

    Skriv til os og få svar i løbet af 1 arbejdsdag

    Skriv til os
    Besøg os på LinkedIn

    Følg os på LinkedIn

    LinkedIn
    Tilmeld nyhedsbrev

    Tilmeld nyhedsbrev

    Nyhedsbrev