Hvorfor vælge Skype for Business fra TDC Erhverv?

Læs om:

Hvorfor vælge Skype for Business?
Mange har allerede købt filosofien bag at anvende Skype for Business (tidl. Lync) som telefoniplatform, men for en del andre er ideen stadig forholdsvis ukendt.
Hvis du hører til sidstnævnte gruppe, er denne side til dig. Her besvarer vi de spørgsmål som folk ofte stiller, når vi introducerer dem for Skype for Business. Til sammen giver svarene dig forhåbentlig en bedre forståelse af, hvorfor det er så smart at integrere sin telefoni med Office 365 og bruge Skype for Business som telefonløsning.
Er talekvaliteten i Skype for Business på niveau med almindelig telefoni?
Absolut. TDC Erhverv er, som et af de eneste teleselskaber i norden, SIP Trunk-kvalificeret til Skype for Business 2016, hvilket giver os mulighed for at levere høj kvalitet på både fastnet- og mobilopkald.

Derudover har vi mulighed for at tilbyde QoS (Quality-of-Service) på alle de forbindelser vi leverer, hvilket yderligere sikrer talekvaliteten. QoS sikrer at jeres opkald altid bliver prioriteret fremfor anden aktivitet på linjen. Derudover er vi certificerede i forhold til både TLS og SRTP, hvilket sikrer den rigtige sikkerhed og kryptering på alle opkald.
TDC Erhverv Skype for Business
Hvorfor handle Skype for Business hos netop TDC Erhverv?
Der er også andre, der kan levere cloud-baseret Skype for Business – men de er ikke teleselskaber. Det vil sige at du skal handle hos to leverandører, som leverer hver sin halvdel af en løsning, hvis fornemmeste egenskab er dens evne til at integrere og samle de kommunikationsplatforme din virksomhed har brug for. Med TDC Erhverv får du én leverandør, der kender alle aspekterne af din løsning. Det ved vi, at vores kunder sætter ganske stor pris på.

Hvad er forskellen på Lync og Skype for Business?

Skype for Business er ganske enkelt navnet på den nyeste udgave af Lync. Nyere Skype for Business-miljøer taler ganske fint sammen med ældre Lync-miljøer, så der er intet at bekymre sig om i forhold til kompabilitet.
Hvad er forskellen på Skype og Skype for Business?
Skype kender du, så lad os i stedet forklare hvordan Skype for Business (S4B) adskiller sig.

Skype for Business, som leveres af TDC Erhverv, er en komplet kommunikationsplatform. Det betyder at du har cloudbaseret IP-telefoni, videokald, chat, skærmdeling, kalendervisning, voicemail etc. samlet ét sted og fuldt tilgængeligt fra både laptop, tablet og mobiltelefon. Det hele er selvfølgelig fuldt integreret med Office 365.
Læs mere om forskellen her

Bliver det ikke dyrt at skifte udstyr?

Nej, for det kommer I så at sige ikke til. Vores Skype for Business-løsning er cloud-baseret og hostes på vores servere. At bruge Skype for Business som telefoniplatform betyder tværtom, at I kan skille jer af med det gamle PBX-anlæg - vi har investeret i det udstyr, I skal bruge.
Kan vi bruge Skype for Business som både fastnet- og mobilplatform?
Ja. Skype for Business kan anvendes til begge dele eller kun den ene (Mobil eller fastnet): TDC Erhverv tilbyder nemlig konceptet mobilt OneNumber. Det vil sige at du kan anvende samme telefonnummer uanset, om du ringer fra din mobil, fastnettelefon, desktop softphone eller tablet.

Det gør det nemmere at planlægge, nemmere at kommunikere og nemmere at opnå en fornuftig work-life balance. Når du selv styrer hvilket nummer du ringe fra – uanset om du ringer fra mobilen, bordtelefonen eller din tablet – giver det et overblik og et overskud der kan mærkes på bundlinjen. Vi er desværre ikke ene om at kunne levere det klassiske OneNumber koncept, men vi er stadig de eneste der kan levere OneNumber Mobile – Det oplagte valg hvis du gerne vil bruge dit mobilnummer til alt, inklusiv cloud-baseret IP telefoni.
Læs mere her
Er løsningen skalérbar?
Ja. Du kender jeres behov i dag (fx 500 licenser i dag - Windows, SQL, Lync/Skype for Business etc.), men ved du hvor mange, I har brug for om 2 år? Modsat mange andre binder vi ikke vores kunder til et fast antal licenser i kontraktperioden. Som TDC Erhverv-kunde kan du løbende justere op eller ned afhængigt af, hvordan jeres behov udvikler sig. Vores erfaring er, at den agilitet fungerer rigtig godt for begge parter.
Hvilket mobilnetværk giver løsningen adgang til?
Vi investerer løbende i udbygningen og optimeringen af vores mobilnetværk. Det betyder, at vi har Danmarks bedste og mest stabile mobilnetværk på både tale og data. Teknologisk Institut har testet vores mobilnetværk til at være det bedste og hurtigste i Danmark og vi har derfor kåringen “Bedst i test”. 
Læs mere om mobilnetværk her
TDC Erhverv SkyApp
Hvad kan den app, der følger med TDC Erhvervs løsning?
Vores dygtige udviklere har udviklet SkyApp: Et nemt og smart værktøj, der giver dig telefoni, kalender, adressebog, voicemail og presence samlet ét sted. Det er også her du kan vælge om du vil ringe fra dit fastnet- eller dit mobilnummer og hvornår det ene og det andet nummer er aktivt. App’en kan også vise dig dine kollegaers kalendere og synkronisere løbende, mens I er på farten.
Se mere her

Kan vi forvente fuld kalenderintegration med Skype for Business som telefoniløsning?

Kalenderintegration er et vigtigt effektivitetsredskab og samtidig det rigtige udgangspunkt for en bedre work-life balance. Derfor leverer vi naturligvis fuld integration mellem Skype for Business og Microsoft Exchange. På den måde kan dine kollegaer se om du er i møde, væk fra computeren eller om du taler i telefon. Prikken over i’et er, at vi også kan levere kalenderintegration- og status til mobiltelefoner via TDC Erhvervs egen app, kaldet SkyApp.
Kan Skype for Business fungere som del af et kontaktcenter?
Vælger man at anvende sin Skype for Business-løsning som telefonrør, kan vi tilbyde kontaktcenterløsningen CC Touchpoint som tilkøb. CC Touchpoint hjælper jer med at samle telefoni, mail, chat og henvendelser på de sociale medier i én tragt, hvilket giver kortere ventetider, færre frustrationer og et meget nemmere overblik over status i kundeservice. CC Touchpoint er selvfølgelig skræddersyet til at gå i fuld integration med jeres Skype for Business-løsning.
Se mere her
TDC Erhverv Skype for Business
TDC Erhverv Skype for Business
Kan vi få mobile ringegrupper til Skype for Business?
Hvad skal der ske, når en medarbejder ikke tager telefonen? Mulighederne er mange og løsningerne ofte komplekse. Derfor har vi opfundet en enkelt løsning, kaldet mobile ringegrupper til Skype for Business. Så kan I frigøre medarbejdere med vagtnumre, administrative medarbejdere, lagermedarbejdere og alle mulige andre fra deres faste plads og sørger for, at jeres kunder og kollegaer får fat i den rette medarbejder på det rigtige tidspunkt.
Kan man få Voicemail i Office 365 og Microsoft Exchange™
Med TDC Erhvervs Skype for Business-løsning kan Voicemail leveres i Exchange™, hvilket giver dig mulighed for at få tilsendt dine telefonsvarerbeskeder som lydfiler der lander som mails i din indbakke. Det giver et visuelt overblik, som gør det meget nemmere at holde styr på de telefonsvarerbeskeder der løbende tikker ind.
TDC Erhverv Skype for Business
TDC Erhverv Skype for Business
Hvilke abonnementer kan vi få i løsningen?
I kan vælge mellem flere forskellige mobil -og cloudabonnementer,

I får en masse tale, data, roaming, Mobilsikkerhed, fri musik og meget mere med. Vi kalder mobilpakkerne for TDC Erhverv Works Mobilpakker og de indeholder alt, hvad I skal bruge på arbejdet og i fritiden og på Danmarks bedste mobilnetværk.
Se abonnementer her