Hvilke features kan du få?

Her har vi samlet nogle af de vigtigste fordele, du kan bruge til at løfte produktivitet og arbejdsglæde

Et redskab til overblik, effektivitet og work-life balance

SkyApp er en app udviklet af TDC Erhverv, som frigør dig fra dit skrivebord. Det overblik og den adgang til information, som du har på kontoret, giver SkyApp dig med på farten.

Sagt enkelt giver SkyApp dig en lang række smarte funktioner, som hjælper dig og dine kollegaer med at spare tid og fremstå mere professionelle over for kunderne.

SkyApp har bl.a. følgende funktioner

  • Presence/status på mobil, S4B klient og kalender
  • Kalenderdeling (Microsoft™ Exchange®)
  • Tidsindstilling for visning af OneNumber
  • Styring af nummervisning - OneNumber/mobil til og fra
  • Styring af nummervisning - gruppe/hovednumre til og fra
  • Callback - spar op til 70% på opkald foretaget i udlandet
  • Roaming Killer (SIP Out) - ring gratis med wifi
  • OneNumber
  • Mobile OneNumber
  • Mobile ringegrupper - til-/framelding
Book en demo

Bestem selv hvilket nummer du vil præsentere, når du ringer

Vi tilbyder markedets mest intelligente OneNumber-koncept til Skype for Business og Office 365. Et koncept der giver dig både mobilt OneNumber og automatisk tidsstyring. OneNumber giver dig mulighed for at vise og modtage opkald via dit arbejdsnummer (fastnetnummer) eller mobilnummer og skifte mellem de to som det passer dig. Denne fleksibilitet gælder uanset om du ringer fra din Skype for Business klient, mobil, tablet eller bordtelefon - Valget er dit.

På den måde får du mulighed for enten at opdele arbejdsliv og privatliv ”work-life-balance” med arbejdsnummer og mobil i én løsning (OneNumber Classic), eller at være ”always-on” udelukkende med mobilnummeret (OneNumber Mobile) – uanset om anvender din mobil, computer, tablet eller bordtelefon som kommunikationsredskab.

Book en demo

Undgå mistede kald og giv en bedre oplevelse

God kundeservice handler om at give kunder en professionel og god velkomst, give dem klar besked og sørge for, at de får en god oplevelse fra start til slut.

PC reception
TDC Erhvervs PC reception er en komplet platform, der er designet til at håndtere alle receptionens kommunikationsbehov. Den er udviklet af vores partner Competella, den er fuldt integreret med Skype for Business og leveres i skyen. Løsningen har en intuitiv brugergrænseflade og unikke Unified Communication funktioner.

PC receptionen giver både mobilstatus, kalenderintegration til Exchange, intelligent kø-funktion med smart routing og realtids-status-informationer (Presence). Funktionerne giver tilsammen en nemmere arbejdsdag for en travl receptionist og en højere produktivitet og håndtering af opkald.

Firma IVR
Med Skype for Business IVR medfølger en række funktioner til jeres hovednummer. Fx velkomsthilsen, tast selv-menu, Grupper, natsvar og beskedservice samt online administration. IVR kan leveres med forskellige sprog.

Speaks
I kan vælge professionelle speaks til løsningen, så I giver en ordentlig præsentation af jeres virksomhed, når I kontaktes. Typisk indeholder en speak-pakke fire speaks, der understøtter call-flowet til jeres hovednummer - velkomst- lukketids -helligdags og kø-besked. Der kan tilføjes yderligere beskeder for mere detaljerede designs.

I kan vælge speaker ud fra bl.a. køn og sprog.

Køstyring
Køstyring via IVR fungerer på den måde, at man kan lade kunden selv vælge forskellige afdelinger, så man på den måde undgår flaskehalse. Ved akut overbelastning kan man give kunden klar besked om alternative opkaldsmuligheder.

Optagelse af samtaler (Recording)
At optage samtaler giver tryghed, da samtalens præcise indhold kan være svært at huske eller dokumentere. Hvis I ønsker en virtuel hukommelse, kan I til vælge Skype for Business Recording som et ekstra modul til den enkelte medarbejder.

Kontaktcenter

Kontaktcentret til Skype for Business hedder CC Touchpoint og er en cloudbaseret løsning, du kan vælge til, hvis du åbne for alle de kommunikationskanaler, dine kunder foretrækker. Den giver mulighed for at planlægge indsatsen, optimere ressourcerne og få mest muligt ud af kontaktfunktionen. Læs mere her

 
Læs mere om CC Touchpoint

Internationale numre

Kompromisløs valgfrihed er en af dine største fordele ved Skype for Business fra TDC Erhverv. Du kan sammensætte løsningen præcis, som du ønsker og løbende tilpasse den, når forretningen udvikler sig. 

Internationale numre er et unikt tilvalg, der bliver aktuelt, hvis du i virksomheden skal kommunikere meget med udenlandske kunder og leverandører.  Med servicen får I mulighed for at foretage og besvare opkald via lokale numre i mere end 50 lande. Det giver oplevelsen af at have en lokal tilstedeværelse uden at have et fysisk kontor i det pågældende land, uden at skulle investere i nyt udstyr og uden at indgå lokale aftaler i udlandet.

Det er også muligt at bruge Internationale numre til at dirigere kald til en centraliseret kundeservice-, og support eller konferencefunktion. Derved kan I tilsikre at opkald besvares på samme sprog som landet, hvor opkaldet kommer fra og samtidig spare penge på minuttaksterne som ved indgående kald.

Indgående kald via Internationale numre er, udover abonnementet, gratis uanset varighed (ved kald indenfor virksomhedens globale løsning/numre hos TDC Erhverv), mens udgående kald takseres til meget konkurrencedygtige priser. 

Det hele er selvfølgelig fuldt integreret med TDC Erhvervs Skype for Business.

Kontakt os

Ring til os på 70 70 90 90

Ring til os på 70 70 90 90

Se åbningstider
Skriv til os

Skriv til os og få svar i løbet af 1 arbejdsdag

Skriv til os
Besøg os på LinkedIn

Følg os på LinkedIn

LinkedIn
Tilmeld nyhedsbrev

Tilmeld nyhedsbrev

Nyhedsbrev