Styrk din kundeservice

Med CC Touchpoint får dit kontaktcenter flere kommunikationsmuskler

Hvor som helst og når som helst
Fra enkel telefonsupport over helpdesk til det avancerede kontaktcenter med stort opkaldsvolumen: CC Touchpoint er en cloudbaseret løsning, du kan bygge oven på Skype for Business, hvis du vil åbne for alle de kommunikationskanaler, dine kunder foretrækker. Herunder får du et overblik over, hvad løsningen kan indeholde.
Agent desktop

Den enkelte medarbejder får de udvidede telefonfunktioner som viderestilling, konference, hold og parkering vist i en overskuelig værktøjslinje. Desuden vises nummer, kønavn og ventetid som nyttig pop-up på skærmen.

  • Visning og håndtering af flere samtidige kald
  • Håndtering af flere samtidige multimediakontakter
  • Desk to desk-chat for praktisk, intern kommunikation
  • Optagelse af samtaler mellem brugeren og den anden part

Dertil kommer specialfunktioner for supervisor som status, realtidsstatistik, vejlederfunktioner og meget mere. 

Sociale medier

CC Touchpoint hjælper dig med at overskue de sociale mediaplatforme, dine kunder bruger, så du kan reagere hurtigt og nemt på dem. Du kan på en overskuelig måde administrere den aktivitet, dit brand genererer på Facebook, LinkedIn osv.

  • Find og svar på samtaler, der er relevante for din virksomhed
  • Lokalisér og beløn positive kommentarer, få styr på negativ omtale
  • Mails og notifikationer på sociale medier bliver sendt til kontaktcentrets kø
  • Giver et uvurderligt indblik i, hvordan dit brand opfattes på de sociale medier

Funktionen er et væsentligt bidrag til 360 graders kundeservice, fordi du og dine medarbejdere kan nå ud til kunderne, hvor de er, og kommunikere med dem på deres betingelser. 

Køhåndtering
Takket være den intelligente køhåndtering kan den enkelte agents færdigheder løbende blive matchet med køerne, så hvert enkelt opkald går til den mest kvalificerede agent. Det reducerer ventetiden og øger succesraten, hvad der giver tilfredse kunder.
 
  • Optimal udnyttelse af serviceagenters tid og kompetencer
  • Agenter og vejledere holdes underrettet om kontaktcenterstatus
  • Mulighed for at bruge et VIP-kundesystem for udvalgte kunder
  • Ledere har adgang til realtidsdata om kontaktcenteraktiviteterne
Både agenter og ledere får adgang til informationer og værktøjer, der gør deres dag produktiv og løsningsorienteret. 
Callback
Callback-funktionen tilbyder kunden at indtaste sit telefonnummer, efterlade en besked (hvem kunden er, og hvad formålet med opkaldet er), og derefter lægge på. Callback bliver behandlet fuldstændigt som om, kunden stadig befinder sig i køen. 
 
  • Kunderne behøver aldrig mere vente i en lang telefonkø
  • Callback udnytter de lidt mere stille perioder i kontaktcentret
  • Agenten undgår at få en frustreret kunde i røret, som har ventet
  • Agenten kan altid se antal opkald og antal noteringer i køen.
 
Med Callback oplever kunden langt mindre spildtid, og kontaktcentret bliver samtidig mere effektivt i forhold til at udnytte tiden. En fordel for alle parter. 
Skype for Business Callback
Wallboard/Snapshot

En nyttig og tydelig illustration over for dine agenter af, hvor vigtig den gode kundepleje er for kontaktcentret. Kundernes forventninger til den gode service er højere end nogensinde, og med wallboards og snapshots kan man se den aktuelle status.

  • Forenkler overvågningen af dit kontaktcenter
  • Realtids-informationer fra CC Touchpoint og tredjeparts-databaser
  • Data om kø- og agentstatus vist i browser eller på fællesskærm
  • Et sigende snapshot af, hvordan det står til med kontaktcentrets ydeevne

Bemærk: Funktionen er webbaseret, så den kan vises på skærme lokalt og hos udvalgte eksterne partnere, hvis du ønsker det.

Rapporter
Rapporterne viser, hvad dit kontaktcenter gør rigtigt, og hvad der kan gøres bedre. De viser også, hvordan dine medarbejdere klarer sig. Kan indeholde statistikker i realtid, som overholdelse og belægning, ligesom de kan sammenligne agenternes ydeevne. 
 
  • Rapporterne kortlægger performance og viser tendenserne
  • Styrker beslutningsgrundlaget for præcise prognoser
  • Baner vej for forecasts og synliggørelse af omkostninger
  • Giver et godt grundlag for optimal udnyttelse af ressourcerne
 
Beslutninger skal tage spå det bedst mulige grundlag, og her er rapportfunktionen i CC Touchpoint et centralt aktiv. 
Optagelse

CC Touchpoint er fuldt integrérbart med Skype for Business Recording. Det betyder, at det er nemt og enkelt for dine medarbejdere og ledere at optage kommunikationen med kunderne til sikring af kvaliteten og til efterfølgende træning og coaching.

  • Tryghed og sikkerhed – dokumentation for samtalen
  • Træning og kvalitetssikring for at sikre den gode service
  • Ved interviews kan man undgå noter og fokusere på snakken
  • Ved eventuelle klager har man overblik over forløbet

Under normale forhold er det fuldt lovligt at optage en samtale, man selv deltager i, så længe der ikke bliver talt om følsomme emner. Tal med din rådgiver fra TDC Erhverv om de nærmere retningslinjer.

Kontakt os

Ring til os på 70 70 90 90

Ring til os på 70 70 90 90

Se åbningstider
Skriv til os

Skriv til os og få svar i løbet af 1 arbejdsdag

Skriv til os
Besøg os på LinkedIn

Følg os på LinkedIn

LinkedIn
Tilmeld nyhedsbrev

Tilmeld nyhedsbrev

Nyhedsbrev